Türksat, başta olmak üzere uydu tv, uydu frekansları, uydu alıcısı, uydu frekansları, dijital yayın, karasal yayın, türksat 5B, Türksat frekansları, Türksat 5b yeni frekansları, disney channel frekansı, LALEGÜL TV frekans, uydu dünya, uydu dünyası, Türksat otomatik ayarlarının nasıl yapılacağına dair her türlü bilgileri sitemizde bulabilirsiniz

Türksat otomatik Arama Frekansı için Tıklayınız...


16 Temmuz 2014 Çarşamba


 18 Eylül'de test yayınına başlayacak olan ve TÜRKSAT 4a uydusu üzerinden yayın yapacak olan LALEGÜL TV televizyon kanalı aşağıda belirtilen frekans değerlerinden izlenebilecektir.

Yeni uydumuz Türksat 4a'nın faaliyete geçmesinden dolayı  LALEGÜL TV yi izlemek için uydu alıcılarınızdan aşağıda belirtilen frekansları ayarlamanız gerekmektedir....



Frekans              : 12423 Mhz
Polarizayon      : Yatay (H)
Sembol Oranı  : 30000
FEC                  : 3/4



32 comments:

  1. Bu frekansı girdim kayıt ettim ve taradım..ama lalegül tv çıkmadı yardım lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lalegül TV'nin yayın hayatına başlaması Türksat 4a uydumuzun tam kapasite yayına başlamasının ileri bir tarihe ertelemesinden dolayı gecikmiştir. Yakında yukarıda belirtilen frekanstan yayına başalayacaktır.

      Sil
  2. Sabırsızlıkla bekliyorum inşallah biran önce yayına girer !

    YanıtlaSil
  3. sabırsızlıkla bekliyoruz

    YanıtlaSil
  4. lütfen bal reklamı doğrudan satış gibi sacma reklamlar olmasın o cok konuşan geveze adamlardan bir soru soruyoruz şukadar para veriyoruz uyuz sırandan üçkahıtcı yayın kuruluşlarından olmasın allah hayırlı eder inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun. Ne olur bu kardesimizin degindigi konu cok mühim. Buna dikkat edin. Lalegil fm de de hergün verilen reklam i ilk defa veriyormus gibi yarim saat veriyorlar ya
      Insaalah aynisi olmaz.siz ona dikkat edin biz reyringinizi artimaya gayret edelim inşallah

      Sil
  5. Aynen sahtekarlarin reklamlarini yapıp ta halal getirmeyin kanala...

    YanıtlaSil
  6. selamün aleyküm kardeşler tv yayına hala girmedi mi izleyebilen var mı varsa nasıl izliyor.

    YanıtlaSil
  7. Frekansi girdigimde kanali indiremiyorum.uydu dsmart.ne yapmam lazim yardim lutfen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef Türksat 4a uydumuzun faaliyete geçmesinin ertelenmesinden kaynaklanan nedenlerden dolayı henüz TV kanalı yayınına başlamamıştır... Lütfen uydunun faaliyete geçmesinden sonra yeniden deneyiniz.... Buradan gerekli duyuru yapılacaktır

      Sil
  8. Turksat 4a uydusu ne zaman faaliyete gececek acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda belirsizlik devam ediyor.... Bugün bir açıklama yapılması bekleniyor......

      Sil
    2. Dsmart ta yayınlanıyor mu

      Sil
    3. Dsmart ta yayınlanıyor mu

      Sil
  9. Turksat i aradim 4A son asamasinda cok yakinda hizmete girecek.
    Lalegul Tv de o zaman yayımlanacak dendi.

    YanıtlaSil
  10. Peki acaba izleyenler nasıl izliyorlar ? Yayina başlamış

    YanıtlaSil
  11. Rüyalarında izliyor olmasınlar. :)

    YanıtlaSil
  12. Arkadaşlar LALEGÜL TV sonunda yayına başlıyor.... 18 Eylül.......

    YanıtlaSil
  13. 18 Eylül Perşembe günü Lalegül TV yayında olucak inşaallah ! Cübbeli Ahmet Hoca Efendinin perşembe sohbetinide oradan canlı izleriz inşaallah !

    YanıtlaSil
  14. http://uydutvfrekans.blogspot.com/2014/09/lalegul-tv-yayina-basladi.html

    YanıtlaSil
  15. Digiturk de olacak mi acaba ??

    YanıtlaSil
  16. bu gece yayına başladı

    YanıtlaSil
  17. Alamanya da olmayacak mi ayarlayamiyorum litfen cevap verin allah razi olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. LALEGÜL TV Doğu kapsama alanında olduğu için maalesef Almanya'da küçük çaplı antenle yayın alamazsınız.....

      Sil
  18. Frekans : 12423 Mhz
    Polarizayon : Yatay (H)
    Sembol Oranı : 30000
    FEC : 3/4
    şeklinde lacak.

    YanıtlaSil
  19. Ama hic bir frekans listesinde Lalegul tv nin bilgileri mevcut degil?

    YanıtlaSil
  20. Ben digitürk kullanıyorum ve arıyorum bu frekansla bulamıyorum.yardım lütfeenn !!!

    YanıtlaSil
  21. frekans bilgileri
    Frekans : 12423 Mhz
    Polarizayon : Yatay (H)
    Sembol Oranı : 30000
    FEC : 3/4

    şeklinde olacak

    YanıtlaSil
  22. Gerçekten çok iyi cübbeli ahmet hocamız gayet güzel .

    YanıtlaSil
  23. insallah yakinda bati yada yayin yaparsiniz biz gurbetcileride düsünun lutfen

    YanıtlaSil