Türksat, başta olmak üzere uydu tv, uydu frekansları, uydu alıcısı, uydu frekansları, dijital yayın, karasal yayın, türksat 5B, Türksat frekansları, Türksat 5b yeni frekansları, disney channel frekansı, LALEGÜL TV frekans, uydu dünya, uydu dünyası, Türksat otomatik ayarlarının nasıl yapılacağına dair her türlü bilgileri sitemizde bulabilirsiniz

Türksat otomatik Arama Frekansı için Tıklayınız...


2 Temmuz 2014 Çarşamba

Yeni uydumuzla beraber frekans değiştiren kanallar arasına DISNEY CHANNEL de katıldı.

18 Eylül'den itibaren DISNEY CHANNEL yayınlarını Türksat 4a uydumuz üzerinden aşağıdaki parametrelerle izleyebilirsiniz..

Uydu Adı : Türksat 4A
Lokasyon : 42 ⁰ Doğu
Alış Frekansı : 12422 MHz
Polarizasyon : Yatay (H)
Sembol Hızı : 30000Ksym/s

DISNEY CHANNEL KANALINI UYDUDAN İZLEMEK İÇİN YAPILMASI GEREKENLER konulu yazımız için tıklayınız..


Önemli Not: Uydu alıcınızda kanal araması yaparken arama tipi şifreli+şifresiz(FTA+Şifreli) seçeneğini seçmemeniz durumunda DISNEY CHANNEL TV Kanalı kanal listenize eklenmemektedir. Bu yüzden tarama yaparken sifreli kanalları da tarama seçeneği aktif olmalıdır.

19 comments:

  1. disney channel ı yüklemeyi çok denedim ama alış frekansını yazıp sembol hızına geçerken geçersiz frekans hatası veriyo anlayan bilen biri varsa yardımcı olabilir mi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ararken şifreli kanalları da dahil etmelisiniz.

      Sil
    2. Supersiniz. Sifrelileri de listelemeyi secince cikti. Tesekkurler.

      Sil
  2. Disney 12422, 12423 ve 12425 te yok. Baska bir frekans bilen var mi?

    YanıtlaSil
  3. Şimdi tekrar kontrol ettim.... 12423 yatay 30000 kesinlikle çalışıyor.... Tarama yaptırırken fta + şifreli aratın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol isime yaradu

      Sil
    2. ne yapıyorum çıkmıyor başka bilgisi olan varmı

      Sil
  4. ee izliyebiliyozmu beyler şifreli olmasına rağmen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet.. disney channel şifreli listesinde çıkıyor ama şifresiz gösteriyor...

      Sil
  5. sembol rate 30000 girin ve aratın

    YanıtlaSil
  6. eyw pmp işe yaradı

    YanıtlaSil
  7. Ya şu dahili uydu alıcılı tv de bulamıyorum çok karışık yardımcı olabilecek var mı

    YanıtlaSil
  8. ya arkadaslar lutfen yardim edin ben bu frekanslari giriyorum ama Ch-50200 den taaaaaaaaa Ch-50222 ye kadar kanallar geliyo (kanallarin isimleri Ch-50200 felan )
    ;lutfen bilen varsa bir yardim etsin

    YanıtlaSil
  9. Başarılar...

    YanıtlaSil
  10. http://www.disneyturkiye.com.tr/disney-tv/DC_frekansayar_17Haziran14.pdf

    kanalın kendi sitesinde frekans12422,5 yazıyor.
    .5 ne oluyor yaaw. lg televizyonde frekans sonuna .5 nasılyazılyor.

    YanıtlaSil
  11. disney chanel 4u frekansını bilen varmı hiç biyerde bulamadım

    YanıtlaSil
  12. Ben ugrasmak istemeyip tv den PID duzenlemeye girdim ve ekliyom ama Pcr pid i bi bulamadim

    YanıtlaSil
  13. Ben ugrasmak istemeyip tv den PID duzenlemeye girdim ve ekliyom ama Pcr pid i bi bulamadim

    YanıtlaSil