Türksat, başta olmak üzere uydu tv, uydu frekansları, uydu alıcısı, uydu frekansları, dijital yayın, karasal yayın, türksat 5B, Türksat frekansları, Türksat 5b yeni frekansları, disney channel frekansı, LALEGÜL TV frekans, uydu dünya, uydu dünyası, Türksat otomatik ayarlarının nasıl yapılacağına dair her türlü bilgileri sitemizde bulabilirsiniz

Türksat otomatik Arama Frekansı için Tıklayınız...


18 Mart 2017 Cumartesi

Erzincan merkezli olarak yayın yapan ERT ŞAH TV  Türksat uydusu üzerinden uydu yayınlarına başladı.

ERT ŞAH TV uydu yayını sayesinde daha geniş kitlelere ulaşabilecek.

erzincan ert şah tv frekansı

ERT Şah TV yayınlarını Türksat uydusu üzerinden izleyebilmek için gerekli frekans bilgileri aşağıda verilmiştir.


Frekans.         :12423 MHz
Polarizasyon : Dikey (V) 
Sembol oranı : 27500
FEC ORANI.    : 3/4
Yayın hüzme. : Türkiye Beam



7 comments:

  1. Yanıtlar
    1. Hülya Tozlu Sanatçı Yaşam Evi (Yazar) Bataklıkta Asansör Var adlı romanım -neredeyse- Erzincan'ın rehberi gibi.

      Sil
  2. Bir Gaziantepli türk Vatandaşı olarak erzincan TV programını başarılı yayınlar diliyorum. En iyi dostum erzincanlıdır benim. Birlik beraberliğimizi bozdurmasın büyük Allahım. Tüm Erzincan halkına vatandaşımıza selamlar

    YanıtlaSil
  3. Erzincan TV yi seve seve izleyen birisiyim. Evliliğin can halkının hak ettiği yerde olmadığını düşünüyorum. İlk yorumunda yazdığım gibi Gaziantepliyim. Maalesef Türkiye düşmanları sağcı solcu, Alevi-Sünni vs diye Türk milletini bölmek istediler ama en güzel kebaplarından birisine Erzincan vermiştir. Kimse bizim bu birlik beraberliğimizi bozamayacak Allahın izniyle. Alevisi Sünni diye Türk milletinin problem yok ama problem yaptırmak isteyenler var. Heleki Avrupa Amerika Rusya... Maksadım asla siyaset değil, Sadece erzincan TV yi izlediğimde ne kadar güzel bir halk birlik beraberlik için mücadele veren Türk milleti olduğunu görmekten gurur duyuyorum. Tüm Türk milleti olarak Mazlumların dostu zalimlerin düşmanıyız. Bunun en güzel ispatlarından birisi de Erzincan değil Erzincan halkını çok severim. Bölgeciliği asla desteklenen ve istemem. Hep birlikte tek milletiz bunu bozdurmayacağız inşallah. Bizim içimizde Alevi-Sünni diye dert yok problem yok. Başkalarına ne oluyor!!!

    YanıtlaSil
  4. Erzincan köylerine görmek beni çok memnun etti ve oralara gidip gezmeyi canı gönülden istiyorum. Yayınınız için tüm ailem adına teşekkür eder ve başarılar diliyoruz.

    YanıtlaSil
  5. Bugün arkadaşımın köyünü gördüm ve çok etkilendim. Şuan biz Almanyada yaşıyoruz Erzincanlı arkadaşımla ve ikimizin de ailesi Türkiye Cumhuriyeti’nde. Buradaki bölücüler hainler aramıza fitne fesat sokmak istiyor ama 40 yıldır en azın erzincanlı arkadaşımda ben buna izin vermedik vermeyeceğiz de asla.

    YanıtlaSil
  6. Milletimizin sesini duyurmanızdan ayrıyetten bir büyük mutluluk duyuyoruz. Gelecekte inşallah Erzincan hak ettiği yere gelecektir. Aslında bunu tüm Türkiye için söylüyorum çünkü vatanımı milletimi Alevisi Sünnisi ile hepsine canı yürekten seviyorum seviyoruz ve pkk feto tikko bilmemne gibi hainler, bizleri bölüp parçalamak isteselerde asla başaramayacaklardır. Çünkü Türk milletinde Türkiye Cumhuriyeti’nde ayrılık gayrılık olmaz ne olmasına izin vermeyeceğiz. Programınızın her ziyaret ettiğiniz Erzincan halkının evinde, Atatürk’ün resmi ve Türk bayrağının olduğunu görmekten çok büyük bir mutluluk ve gurur duyuyoruz. Hainlere verilecek en büyük cevaplardan birisidir ve sizlerin Sayenizde bunu tüm Türkiye hatta tüm dünya görmektedir. Bunun adına teşekkür ediyor ve başarılı yayınlar diliyoruz

    YanıtlaSil